Şirket Profili

Şirket Profili

Domino Tekstil kurulduğu 1992 yılından beri basta Avrupa ülkeleri olmak üzere Dünya’nın başlıca büyük hazır giyim pazarlarına dokuma kumaştan mamul konfeksiyon ürünleri imalat ve ihracatını gerçekleştirmekte, tecrübeli ve uzman kadrosu, kalite anlayışı, iş ahlakı ve sosyal sorumluluk bilinci ile faaliyetlerine devam etmektedir.

Domino Tekstil’in fabrikası, Umut Oran’ın 1996 yılından itibaren misyon edindiği “Anadolu’da istihdam yaratma” çalışmalarının bir örneği olarak Bolu’da kuruldu ve 1997 yılında 30.000 m2 açık, 10.000 m2 kapalı alanda faaliyete başladı. Entegre dikim fabrikası olan Domino Tekstil’de halen 310 kişi çalışmaktadır. Yönetim Kurulu Başkanı olduğu zamanlarda Domino çalışanlarının yönetimde söz sahibi olmasını sağlayan Oran; siyasete atıldıktan sonra, yönetim, yetki ve sorumluluğunu çalışanlarından oluşan Yönetim Kurulu’na bırakmıştır.

Temel Hedeflerimiz

  • En önemli kaynağımız insan kaynağıdır.
  • Amacımız sürekli gelişmek için kaynak yaratmaktır.
  • Üstün iş ahlakı ve dürüst çalışma ilkelerine uymak varlığımızın taşıdır.
  • Kararlılık ve zamanında karar alma vazgeçilmez davranış biçimimizdir
  • Başta mutabık kalınan müşteri taleplerine uymak.
  • Ürün güvenliğini sürekli kılmak, risklerin azaltılmasını sağlamak.
  • Güvenilir ve uzun vadede dayanıklı ürünler üretmek.
  • Yenilikçi, yaratıcı tasarımcı ile marka iş birliğini ön planda tutmak.
  • Daha iyi bir geleceği öngörmek, aynı zamanda geleceği planlamak ve yaşamak.
  • Tüm ilişkilerimizde iyi niyetli,şeffaflığı ve dürüstlüğü esas alırız.
  • Bildiklerimizle yetinmeyip sürekli öğrenmeye açığız.
  • Başarının anahtarının verimli, disiplinli ve planlı olarak çalışmak olduğuna inanırız.
  • Zoru hedefler ve hiçbir şeyin imkansız olmadığına inanırız.
  • Milli ve manevi değerlere saygı gösteririz.Türkiye’m için çalışıyoruz sloganı İle bütünleşiriz.
  • Topluma karşı sorumluluk duygusu taşır, çevreye karşı duyarlıyız.
  • Müşterimiz velinimetimizdir.

Değerlerimiz

  • İnsana saygı
  • Çevreye saygı
  • Açık iletişim
  • Paylaşımcılık
  • Etik davranma
  • Tutarlılık
  • Müşteri odaklılık
  • Sorgulayıcı olmak
  • Girişimcilik
  • Pazarlama odaklılık
  • Güvenilirlik
  • Katılımcılık
  • Sürekli Gelişim
  • Yenilikçilik
  • Sosyal sorumluluk
  • Farkındalık
  • Bilinçlendirme
  • Teknoloji ve Gelecek
  • Fayda yaratmak
  • Sadakat
  • Esnek üretim ve takım çalışması
  • Katılımcı ve müşteri odaklı yaklaşım
  • Çalışan memnuniyeti
  • Yeni bakış açısı
  • Hayatı yakalamak
  • Tasarım
  • Gençler ve Kadınlar